środa, 9 października 2013

Witam

Ja nazywam się Michał Kaczmarczyk mam 17 lat i stworzyłem ten blog na celu pokazania wam jak funkcjonuje portal zwany youtubem jak na nim zarobić oraz opiszę wam moje początki obcną sytuację oraz plany na przyszłość.Sam posiadam wzloty i upadki w tej dziedzinie miałem parę razy usuwane konto,czasami udało mi się zarobić trochę kasy więc różnie bywało.

Jeżeli zadajecie mi pytanie czym ten blog się różni od 10tek jeśli nie setek poradników na ten temat w internecie to tym żę ja moje informacje będę popierał danymi prosto z adsense i będą one potwierdzane screanami a nie wymyślone.Oraz tym żę zajmuję się tym portalem na bieżąco a z powodu że youtube ciągle się zmienia informacje które były aktualne załóżmy 2 lata temu teraz nie mają żadnej wartości.

Tak więc jeśli planujecie przygodę z youtubem,chcecie się dowiedzieć o sposobach na wybicie się oraz w jaki sposób można zarobić jakiekolwiek pieniądze no to zapraszam do czytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz