poniedziałek, 14 października 2013

Posiadasz pasję,wykorzystaj ją?

Posiadasz pasję,wykorzystaj ją?

Dzisiejszym wpisem chciałbym pokazać wam że kręcić filmiki możemy dosłownie o wszystkim,nikt ci ni zabroni zrobić filmik pod tytułem mój pies nazywa się Ferdynand a chomik to Stefan.Jednak powiedzmy sobie szczerze komu chcę się tracić czas na oglądanie takich pierdół.

W tym miejscu chciałbym przytoczyć moje zainteresowania oraz pasję gdyż to one są moim zdaniem podstawą do robienia filmików.W moim przypadku są to gry komputerowe,szeroko pojęty fandom mangi i anime oraz modelarstwo na które składają się gry bitewne.

Oczywiście nikt mi nie zabroni robić filmików o motoryzacji ale że się na tym kompletnie nie znam to ten fakt wyjdzie w filmiku po 2 minutach i jedyne na co będę mógł liczyć to łapki w dół oraz nieprzyjemne komentarze a nie o to nam przecież chodzi.

Tak więc fochodzimy do bardzo ważnej rzeczy musimy po prostu wiedzieć o czym mówimy,brzmi to zabawnie ale taka jest prawda,wiele filmików jest w internecie typu np jak poskładać komputer i rozlega się odgłos yyyyyy co ja miałem teraz zrobić?

Nie trzeba być ekspertem w danej dziedzinie po prostu trzeba wiedzieć o czym się mówi.

A skoro najwięcej radości sprawiają nam nasze pasje czemu by nie mówić i nie zajmować się nimi?

A nawet jak nam się uda zrobić filmik który przyniesie nam niby tę parę złoty ale temat będzie męczący albo po prostu dla nas nieciekawy to wam się szybko odechcę kręcić i tyle będzie z youtuberstwa.

Jeżeli ktoś w tym momencie sobie pomyśli,hm kasa mnie zmotywuje i dla niej będę nagrywał materiały to jest w błędzie,pieniądze oczywiście są bardzo ważne i sam nagrywam nie oszukujmy się z myślą o nich ale ciągle mnie to bawi i sprawia mi przyjemność.

Zacząłem pisać nie na temat a przynajmniej nie dzisiejszego wpisu tak więc jeżeli masz jakąś pasję jakąkolwiek to spróbuj od niej zacząć i z niej czerpać pomysły na filmy.

W razie jakichkolwiek problemu możesz śmiało napisać w komentarzu poniżej a ja postaram się ze wszystkich sił ci pomóc.

Pozdrawiam i do następnego wpisu
Michał Kaczmarczyk


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz